11. apríla 2013

Denis Kovačević: Môj najobľúbenejší film

Často, keď mám čas, rád pozerám filmy. Zvyčajne to sú tri alebo štyri filmy za týždeň. Väčšinou si tie filmy stiahujem, lebo v televízií sú staré filmy. Historické filmy, trilery alebo komédie ma najviac zaujímajú. Nemám rád paródie, pretože sú niekedy veľmi hlúpe a muzikály, lebo sú pre mňa nudné.

Denis Kovačević
Z historických filmov sa mi páčia Trója, Posledný samuraj, Alexander Veľký, Kráľovstvo nebeské, Gladiátor, Statočné srdce atď. Väčšinou sú tieto filmy z obdobia antiky alebo stredoveku a vtedy sa bojovalo mečom, sekerou, štítom a ostatnými dnes nemodernými zbraňami. Taký štýl bojovania sa mi páči, lebo nemám rád moderné zbrane, s ktorými môžeme zabiť niekoho, aj keď ho nevidíme. I kvôli tomu pozerám také filmy, ktoré nám hovoria o histórii zaujímavým spôsobom. 


Keď sa chcem smiať alebo byť trochu v lepšej nálade, tak pozerám komédie, minimálne jednu za týždeň. Jedna z najlepších komédií, ktorú som pozeral, bola Vo štvorici po opici. Keď som ju videl prvý raz, smial som sa veľa a hneď sa mi zapáčila. V tom filme štyria muži zažívajú rôzne zaujímavé udalosti, ktoré sa môžu iba vo filme stať. Niektoré iné nové komédie, ktoré sa mi tiež páčia by boli Šéfovia na zabitie, Deadline, Na cudzí účet a iné.

Nakoniec aj trilery rád pozerám, pretože sú veľmi napínavé a je v nich veľa akcie. Najviac sa mi páčia Počiatok a Prekliaty ostrov, pretože keď ich dopozeráme, nevieme, čo je pravda a čo nie. V tých filmoch celý čas myslíme, že vieme čo sa deje a potom na konci uvidíme, že možno to tak nie je.

Denis Kovačević je v treťom roku bakalárskeho štúdia slovakistiky na Univerzite v Záhrebe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára