28. apríla 2016

Slovak Horror Story (5)

Jeden starý sedliak pred týždňom povedal Anne, že hlboko v lese blízko Bojnického zámku žije človek známy ako expert na paranormálne javy. Volá sa Martin M. Rozhodla sa ísť k nemu a opýtať sa ho, čo má robiť. Anna mala strach z veľkých lesov, no vedela, že musí odhaliť tajomstvo Bojnického zámku.

Zachádzala hlbšie do lesa a konečne prišla k malého domčeku. Najprv klopala, niekoľkokrát, na dvere a chvíľu čakala. Dvere sa otvorili. Na Annu sa pozeral nízky človek s modrými očami ako more, veľkým nosom v tvare huby a plným pieh. Trochu sa zľakla, ale povedala:

„Dobrý deň, potrebujem pána Martina M. Ja som Anna.“

„Ja som Martin M. Čo potrebujete?“ opýtal sa nahnevaným hlasom.

Začala mu vysvetľovať svoj problém a on jej svižne odpovedal: „Musíte mi priniesť jedného vtáčika majúceho nohy žeravooranžovej farby. Jedna stačí, aby som si pripravil nápoj, ktorý ma ochráni pred akýmkoľvek zlom“

Anna začala hľadať toho vtáčika, no nenašla ho. Začalo sa stmievať a rozhodla sa odísť domov. Keď sa vrátila, Hubert ju čakal v chodbe, veľmi silne ju objal a začal sa jej spytovať, kde bola celý deň. Anna mu vysvetlila všetko a Hubert sa na všetkom smial, povedal, že Martin M. nie je osoba, ktorú oni potrebujú. Anna nebola v nálade hádať sa. Rozmýšľala iba o spánku.

Keď zaspali, Annu prebudil tichý hlas: „Poď, poď, uvidíš tajomstvo komnaty vo veži.“

Anna bola ako zhypnotizovaná a začala nasledovať hlas, ktorý ju odviedol k dverám najvyššej veže, no dvere boli zamknuté. Za dverami bolo počuť silné ženské výkriky a Anna chcela vojsť. Klopala silno, ale v jednom momente sa dvere náhle otvorili a udreli Annu, ktorá sa zrútila na schodisko. Omdlela.

Keď sa neskôr prebudila, jej nohy boli zaviazané a visela zo stropu dolu hlavou. Po tele jej stekala krv.

Kričala o pomoc, no nikto ju nepočul, okrem...


Pre Slovenskú kravatu napísala Emilija Gregurec.

Emilija je v 3. roku bakalárskeho štúdia slovakistiky na Univerzite v Záhrebe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára