22. mája 2016

Slovak Horror Story (8)

„Kto si a čo od nás chceš?!“ kričal Hubert. „Kde je moja Anna, čo si jej urobil??? Pokračoval dalej, ešte silnejším hlasom.

„Ja? Nie, Hubert, ja nie som ten, ktorý je vinný. To si predsa urobil ty,“ povedal upír.

„O čom to hovoríš? Urobil čo?“ Hubert nič nechápal.

„Si jeden z nás. Vždy si bol. Ale bojuješ s tým. Viem, že si nepamätáš nič, ale každú noc sa v tebe sa zobudí tá mocná sila, tvoje alter ego, ktoré je úplné iné od tvojho denného ja. To je tvoja vina, že sa Anna zbláznila.“

„Už ťa nechcem počúvať, nič z toho, o čom hovoríš, nemá žiadny zmysel.“

„Hubert... Tvoji vnútorní démoni každú noc z teba vychádzajú a hľadajú Annu, aby sa aj ona stála upírom. V tom prípade by si nemal bojovať proti veterným mlynom.“

„Klameš!!! To... to nemôže byť pravda,“ mrmlal Hubert.

„Ale to je najväčšia pravda. Ved čoskoro aj jediná pravda,“ skočil mu upír do reči.

Anna ťa čaká hlboko v lese. Všetko je už pripravené a čaká len na teba, aby si prišiel a dokončil svoj proces transformácie na upíra a ju tiež zmenil na krásnu upírku,“ spokojne hovoril upír.

Hubert bol celý spotený. Pre neho to bolo príliš abstraktné. Nevedel, čo si má myslieť, komu veriť a, samozrejme, čo urobiť. Tak začal bežať. Rýchlo a daleko. Myslel si, že utečie. No bežal hlbšie a hlbšie do lesa.

A potom padol na chladnú zem. Podvihol hlavu. Pred sebou videl Annu, celú nahú a priviazanú na prevrátenom kríži. Upokojilo ho to.


Pre Slovenskú kravatu napísala Sara Ponjan.

Sara je v 3. roku bakalárskeho štúdia slovakistiky na Univerzite v Záhrebe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára