23. augusta 2014

Éva Oszlács: Môj lektor

Vždy som mala na školách a univerzitách väčšinou učiteľky. No konečne som mohla získať ďalšie nové skúsenosti v inom štýle. Nadobudla som pozitívny dojem.

Foto: Juraj Tomko
Náš lektor bol vtipný a mal mimoriadnu trpezlivosť k študentom. Ak mi trvalo dlho tvoriť vety, vždy čakal a pomáhal mi nájsť vhodné slová. Vysvetlil všetko jednoducho, kreatívne a zrozumiteľne.

Jeho osobnosť ma motivuje, aby som lepšie používala slovenčinu. Ešte viem málo, ale keď budem mať takého úžasného lektora aj nabudúce, určite sa budem zdokonaľovať naďalej.

Bolo mi to sympatické, že bol veľmi pozorný a vždy bol úplne pripravený na hodinu. Peter je naozaj príjemný človek a profesionálny lektor.

Minulý rok som sa zúčastnila na jednom jazykovom tábore a na jeho konci som si povedala: Zdá sa, že nikdy nebudem ovládať slovenčinu, ani trochu. Ale teraz vďaka SAS-u a Petrovi už rozmýšľam inak. Každý deň na hodinách poskytoval užitočné komunikačné situácie.

Éva Oszlács z Maďarska bola v roky 2014 frekventantkou na Letnej škole slovenského jazyka a kultúry Studia Academica Slovaca v Bratislave.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára