8. novembra 2018

Nikolina Tabak: O filme Kandidát

Film Kandidát som videla v jeden piatok popoludní s mojím priateľom. Myslela som si, že sa mu bude páčiť a naozaj sa mu páčil. Ja som, na druhej strane, bola trochu skeptická. Tento film sa zdal, že bude najlepším z troch ponúkaných, ale len preto, že mám rada komédie. Tak som sa ho rozhodla ísť vidieť a nie filmy Čiara alebo Tlmočník.

Myslela som si, že Kandidát je len komédiou, ale je oveľa viac. Je to krimitriler. Nepáčil sa mi tento typ filmov predtým. Ale, našťastie, sa mi začali páčiť v poslednej dobe. Čítam veľa kníh o zločine. Takže som tento film videla v správny čas.

Veľmi sa mi páčil. Bola som prekvapená kvalitou filmu. Obyčajne nesledujem chorvátske filmy, pretože nie sú veľmi dobré, nie sú také zaujímavé a vyzerá to, že sa ani nepokúšajú byť. Preto som si myslela, že slovenské filmy sa nebudú odlišovať. No nemala som pravdu.

Kandidát nie je hollywoodsky film, ale je naozaj dobrý, zaujímavý a plný akcie. Film tiež poúča o histórii Česka a Slovenska, pretože jedna postava je Čech a hovorí so svojím slovenským priateľom a kolegom o týchto krajinách a ich rozdieloch.

Nemám rada hlavnú postavu Adama Lamberta vôbec. Pije, podvádza svoju ženu so svojou sekretárkou a nestará sa o nikoho iného, len o seba. Nakoniec získal to, čo si zaslúžil. On síce vyhral stávku, ale jeho manželka ho úplne oklamala a ja som bola taká šťastná. Koniec filmu bol úplne neočakávaný a prekvapivý a spravil celý film oveľa lepším.

Pre Slovenskú kravatu napísala Nikolina Tabak.

Nikolina Tabak je v 2. roku bakalárskeho programu slovakistiky na Filozofickej fakulte Univerzity v Záhrebe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára