6. februára 2014

Hana Petrovski: Film Evil Dead

Včera som pozerala film Evil Dead. Toto je remake filmu z roku 1981. Tentokrát ho režíroval Fede Alvarez. Nepozerala som originálny film, no zaujal ma trailer a názory rôznych ľudí na internete. Predpokladali, že tento film bude jedným zo strašných hororových filmov. Dúfala som, že naozaj to bude jeden z lepších filmov, pretože mám rada hororové filmy a dlho som nepozerala nejaký dobrý nový film. Musím spomenúť, že budem spoilerovať a ak niekto nerád číta spoilery, je čas, aby prestal čitať tento text.

Hana Petrovski
Vo filme sledujeme mladé dievča, ktoré príde na opustenú chatu s priateľmi, pretože sa chcela vyliečiť zo závislosti. Čoskoro po jej príchode začnú sa diať zlé veci. Jedna z postáv našla knihu, prečítala nejaký odsek z knihy a privolala diabla, ktorý posadol mladú narkomanku. Čoskoro začali všetci zomierať.

Film je jeden veľký odpad. Príbeh nemôže byť hlúpejší, ako je. Film vôbec nemá strašné scény, hrozne som sa cítila, pretože som pozerala tento film. Najhoršia časť filmu je, keď zabijú psa a keď na konci filmu zomrie najkrajší herec. Počas celého filmu v mojej hlave sa premietalo iba: Prepánajána, čo ja to pozerám.

Na koniec, mám dve otázky. Ak originálny film bol tiež strašidelný, prečo sa minuli peniaze na toto? A ak originálny film bol výborný, prečo sa natočili tieto sračky? Hlúpe je, že neexistujú dobré nové filmy. Možno režiséri nemajú fantáziu alebo sú všetky dobré témy použíté. Dúfam, že čoskoro budem môcť pozerať niečo kvalitnejšie a zaujímavejšie. Hodnotenie filmu: 3/10.

Hana Petrovski je študentkou tretieho roka bakalárskeho štúdia slovakistiky na Univerzite v Záhrebe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára